4.

خیلی بد که آدم شنبه اش با اعصاب خراب شروع کنه، از اون روزهای که می تونم با همه دعوا کنم، بیشتر از همه با ریس جدیدم ... هر چی براش روضه می خونی که این روش جواب نمیده و ما قبلا امتحان کردیم، باز حرف خودش میزنه...  صاحبخونه ام حاضر نشد پول پیش بیشتری قبول کنه و من از امروز دنبال خونه می گردم با اینکه واقعا نمیدونم برنامه زندگیم واقعا چطور پیش میره و ممکن اکثر مواقع تهران نباشم ولی ترجیح میرهم فعلا خونه و زندگیم تهران باشه... کاش انقدر از همه چیز نترسم ... کاش به حرف آدمهای که انرژی منفی می دهند گوش ندم.... البته فکر کنم خودم سر کار جزو همین دسنه هستم... 


* ببخشید آنقدر قالب وبلاگ عوض می کنم، نمی تونم با هیچ کدومشون ارتباط برقرار کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
یه آشنا یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 16:03

همه چیز جدیدش میخوام

نمیدونم منم شامل میشم یا نه!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.